Uvjeti jamstva


Ako je pošiljka oštećena, kupac je nije dužan preuzeti. Uvjet za provedbu jamstva je montaža električnog bicikla od strane stručno kvalificiranog ili ovlaštenog servisera te besplatni jamstveni pregled / servis izvršen najkasnije 90 dana od kupnje električnog bicikla. Ako imate razlog za pritužbu tijekom jamstvenog roka (pri normalnoj uporabi i održavanju), dostavite proizvod u najbliži ovlašteni servisni centar na pregled. Ako serviser doista potvrdi pogrešku, pokušat će je popraviti. Ako servisni tehničar ne može otkloniti kvar, poslat će električni bicikl proizvođaču na pregled i popravak. U tom slučaju, proizvođač će otkloniti grešku i poslati električni bicikl natrag u zakonskom roku. Ako greška nije predmet reklamacije, kupac je dužan sam platiti popravak.  Jamstveni rok počinje danom kupnje proizvoda. Jamstveni rok za električne bicikle CRUSSIS iznosi:


Jamstveni rok za okvir, motor i zaslon je 24 mjeseci.

Jamstveni rok za sastavne dijelove bicikla iznosi 1 godinu.

Jamstveni rok za vilice iznosi 1 godinu.

Jamstveni rok za bateriju iznosi 1 godinu.

Jamstveni rok se produljuje za razdoblje tijekom kojeg je proizvod bio na jamstvenom popravku.

Jamstvo vrijedi samo za prvog vlasnika.

Mehaničke greške ili greške nastale uslijed nepravilne uporabe od strane vlasnika nisu pokriveni

jamstvom.


Jamstvo ne vrijedi:


Nakon isteka jamstvenog roka.

Ako je proizvod oštećen krivnjom vlasnika/korisnika (nezgoda, nepravilno rukovanje električnim biciklom ili

nestručno posezanje u električni bicikl i dijelove električnog bicikla, loše skladištenje ili pogrešna uporaba).

U slučaju normalnog trošenja dijelova električnog bicikla koje jamstvo ne pokriva (trošenje pločica kočnica,

lanca, lančanika, poluge, zračnica, žica, guma i drugih dijelova električnog bicikla).

U slučaju uporabe električnog bicikla u komercijalne svrhe kada električni bicikl koristi više korisnika,

npr.: najam bicikla.


Ako proizvod ne radi ispravno ili kako očekujete, kontaktirajte nas na info@e-kozmos.hr ili na tel: +385 91 6201 128.  Tako ćete izbjeći nepravilnu uporabu i moguće oštećenje proizvoda. Za sve vraćene proizvode za koje se ispostavi da je došlo do oštećenja uslijed nepravilne ili neodgovarajuće uporabe, reklamacije se ne mogu uzeti u obzir. U tom slučaju kupcu ćemo naplatiti troškove povrata proizvoda na njegovu adresu. Ako kupac takav proizvod ne preuzme, može ga preuzeti na našoj adresi u roku od 90 dana. Nakon isteka ovog roka, proizvod postaje vlasništvo prodavatelja.